Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. október 2., péntek

suli, péntek, hétvégi tervek

suliban minden ok volt ^^ örültem h láthattam Misit^^ mondtam neki h lesz cool head clan, és h jöjjön ha akar:)
suli után mondta Kiki h átjön, és toljam le nullással a haját. át tettem másik időpontra,délután 3-ra,mert negyed3kor talltam Marcival Szentléleken. vissza adta az övemet, de a pulcsimat még mindig nem találtam meg... na m1. beszélgettünk egy ideig. hát nagyon furcsa volt velem. vagy nem is tudom..mint régen.... =/ na mindegy :) mondta h majd látogassam meg Londonba, ha kint lesz, és akk már kint is maradhatnék. beszéltünk erről, és úgy néz ki, kizúzok Angliába, ha minden jól megy :)
aztán Kikivel talltam3kor békáson, átjött, lenyírtam a haját, aztán gyorsabb bebasztam a táskámba pár ruhát amit találtam és elindultunk upk-ra.
közben érkezett egy hívásom...
rendőrség...telefon lopással vádolnak. mondom mi a geci van.kiakadtam nagyon.aztán bazmeg Misi mondja h ő az xD úgy megverem basszamegxD tiszta ideg lettem h miért vádolnak ilyennel -.- de jó vicc volt amúgy xD MAJDNEM A SZIVEM UGROTT ki a helyéről :DDDD
aztán talltunk Petivel, Dantéval,mentünk próba terem.később jött Joci majd Roland is.meg még ott megismertünk pár emberkét:) a csajszikkal jól elbeszélgettem^^ de egyiknek sem tom a rendes nevét.egyik Iza másik Brigi, de a vezeték neveket nem vágom.DDDD nem lényeg:DDD
most Danténál vagyunk. Roland és kuksim nincs itt=( hiányoznak =(
na meg kaptam üzenetet h 5000ért eladja egy spanom spanja azta a koncertrjegyet amire veszettül kiakartam menni: deathstars,the brithday massacre meg még valami okosság. gondoltam szólok Csukinak,mert ő is akart menni még anno. én is elmennék szívesen csak hát anyu úgysem venné meg =/ meg hát sonata arctica-ra megyek novemberben, és azt jobban szeretném mint ezt, deathstarson már úgyis vtam szigeten=)

SULI UTÁN SÍRTAM : nem tom mi volt velem... Schwarz vigasztalt meg... =/ csak egyszerűen sírhatnékom volt =( nem baj néha kell ilyen :)

újra barna lesz a hajam.holnap befestem:) (nem szívesen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése