Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. december 5., szombat

másfél hét...oszi,matthew<3

Csuki szülinapja után, másnap este oszival kitaláltuk msnen, hogy átjön.(este8kor)
kimentem elé fél10re szentlélek térre^^ ott összefutottunk Bogyóval^^ beszélgettünk egy sort, majd go home. bementünk előtte a mekibe, onnan a benzinkútra, és úgy haza. ithton begyújtottuk a vizipipát, hülyültünk, képeket csináltunk stb:)

oszi éppen kért egy sajtbucit, h dobjam fel neki. hát nem sikerült elkapnia, leesett, rá a pipára, az felborult, a dohány leve szétfolyt minden felé, a szén leesett, kigyulladt a takaró meg a pokróc, meg minden xD hát de röhögtem. anyu bejön: mi történt?
tomi elkezdni magyarázni, de nem hogy felvette vna az égő szenet xD jo m1 azért vicces volt xD

OSZIVAL reggel6ig dumáltunk...

vasárnap már nem emléxem h mi volt...
volt egy nap hogy anyuval egymásnak estünk... kb fél4ig voltunk fent, és vitatkoztunk, aztán a végén az lett belőle, hogy megegyeztünk mindketten, hogy vmit vmiért... és szent a béke volt^^

a fülimbe sikerült belerakni az ezüst gyűrűmet^^ eza végleges mostmár:)

csütin ott aludtunk petivel danténál^^ ott is hajnali2ig pofáztunk:D olyan jó volt újra látni őket *.*

MOST szombat van...12:46. tegnap délután jött Matthew hozzám^^ jött vele Heni is^^ elmentünk erre-arra, majd hozzánk^^ anyu megengedte h heni is nálunk aludjon, szal minden fasza volt^^
most heni bent tv-zik, matt meg készül fürcsizni^^
én már csináltam itthon kaját, elmosogattam, beindítottam egy mosást,(majd kiteregetek) töltöttem több mint 2 doboz cigit, és msot jutottam el addig h blogoljak:)

matthew kb 3 hétig nálunk fog lakni^^ ennél jobbat le sem tudok képzelni:) úgy örülök h itt van és lesz is (L)
van egy-két dolog, ami lehet h kellemetlen lesz, de megéri:)
anyuék is nagoyn szeretik mattet, és úúú wáááááááá tökre örülök most^^ csoda h nem sikitozom:DDDD
majd csinálunk képeket is, de egyelőre most arról a hétvégéről láthatsz képeket, amikor oszi itt volt^^






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése