Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. május 8., szombat

Spirit Journey hétvége

Csütörtökön tesómék felléptek a Rocktogonban^^ összeszedtünk egy apróbb népet és lementünk:) Kicsi csúszás volt, de jól alakult minden^^ a haverjaimnak is tetszett, annak ellenére h közük nincs a rock műfajhoz^^ ott bulizgattunk, Mercivel úgy táncoltunk, hogy nagyon:DDDDD Iszonyat jó buli volt:) voltak egy páran:DDD Norbival beszélgettünk utána egy ekveset a rockmaratonról meg nemtom úgy általános dolgokról:)
Cicával is elvoltunk^^ deédes volt ^^
Csuki lefárasztotta az agyam:DD ömlött belőle a hülyeség, egész este röhögtem:DDD vmi ismerőse a Zsu, az a lány is forma volt^^ Itt aludt nálunk este, innen ment suliba:DD aranyos:)
Összespanoltam a ruhatásor pasassal, amikor Krisztivel kimentünk mekibe:DD hát elég vicces volt, de mindegy:DDD hazajöttünk éjszakaival, aztán nemtom:D
Nem sok mindenre emlékszem, de ha még vmi eszembe jut kipótolom:DDD
másnap persze nem bírtunk suliba menni a fáradtságtól...Mercivel vtunk itthon, kicsit össze raktuk a lakást, meg levágtam a haját. eléggé unatkoztunk, de feltaláltuk magunkat minden szirszarral:DDD
Este rám tört a depresszió, és könnyek közt kirámoltam a ruhás szekrényemet h mit vegyek fel...ugyanis reggel puffasztot tmézes cukros gabonapelyhet ettem ami beledagadt a belembe és megnőtt tőle a pocim =/ Mire végre találtam valamit, ami fogjuk rá h jó...az sme volt jó, de jobb volt az összes többinél, amit fel tudtam volna venni. majdnem elkéstünk miattam:( na mindegy:) leértünk, eleinte elég feszült voltam, nem bírtam feloldódni...Rengeteg ismerősünk lent volt Menta teraszon, jó volt velük lenni^^
A koncert kezdete...hát..a hangosítás elég gyatra volt, de lényegében jó bulit csináltak a fiúk^^
L DIABLO- ez volt a koktél neve amit ittam. (gondoltam leírom mert elfelejtem mire legközelebb kérnék valahol ilyet xD )
majd buli után összepakoltak a srácok, gratuláltunk nekik majd felmentünk a menta terasz elé... a fiúk kiraktak pár széket és közölték h megalakitották a menta terasz terasz részét xD ott ültünk mi bakancsosok, és beszélgettünk, nevettünk, örjöngtünk és folyamatosan röhögtünk mindenen idióta beszólások és elmebeteg hangok kiadása közben:DDD néztek ránk elég rendesen de mi nem nagyon foglalkoztunk ezzel, csak h jól érezzük magunkat:DD
elmentünk verával bótba, tettünk egy kört majd visszamentünk a fiúkhoz:DDD örjöngtünk még egy sort majd mentünk haza éjszakaival, de előtte a molinoval elvertem Norbit xD szegény:DD de megvigasztaltam azzal a mondattal h nem akartam és h nem direkt volt...itthon már nem tom mi volt, de ha jol emlékszem hamar elmentem aludni mert azt hittem leesik a fejem...


utolsó mondat: GUME KÁR H NEM JÖTTÉL :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése