Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2011. július 17., vasárnap

rockmaraton 2011





most mit írjak? jók voltak a koncertek, jó volt a társaság, és én is annyira jó voltam, hogy a legnagyobb tróger lettem maratonon:DD

épp ettem, és mellém ült egy forma:
- te kitűnsz a többiek közül...
- miért? ugyan olyan tróger vagyok, mint a többiek...
-nem, te trógerebb vagy..

XDDDDDDDDDDDDD :DDD ennyi, bizonyítva van^^
Nyulfejjel sokat ittunk meg sokat jaj, és vááááá:DD nyulnyulnyulnyul^^ <3

meg Szarvacs+tó+dagonyaaaaa:DDD


RENGETEG MARADANDÓ ÉLMÉNYEM VAN...:DDDDDD
Mókusmajommal:
-gyere, sétáljuk körbe a tavat...
-á az túl romantikus..
-jó akkor szarjunk ide..
XDDDDDDDD

meg hasonlók:D jóflessvolt:D
megmegmeg:$:$ őőőottaközépen^^ :3



meg még egyegykép rockmaratonról, hogy lássátok, miről maradtatok el:D












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése