Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. november 27., péntek

hétvége^^

péntek

atilla átjött délután, vissza adtam neki a nullás gépet, dumáltunk stb majd elment. fél 5 körül köt tát csuki^^ tomi meg 5re ért ide^^ lemetnek biliárdozni:)
addig én csokival meg wikivel beszélgettem, ugyanis ismét beléptem a keritönö szerepbe xD ismét sikereket érek el... megy ez a szakma xD
basszus ahogy hazaértem, ledobtam az összes cuccomat, és nekiláttam a tortának. egyik kezemmel keverem a pudingot, h le ne égjen, másik kezemmel kivettem a banánt a szatyorból, meghámoztam, felkarikáztam, mindeközben a pudingot is felügyeltem a másik kezemmel:D te jó isten, összevissza voltam.:D
csokipuding nem volt, sajnos, de megolottam kb 20 perces fejtöréssel és próbálkozással, és a végén mégis csak puding lett belőle^^
írom a feliratot, err elátom h a zacsi kilikadt egy másik helyen, és az egész tortára végi a csoki és így ááá.... elbasztam. tönkre ment az egész....
irtam anyunak smst h elcsesztem, de azért gyertyát hozzon már...
a végén megpróbáltama sok csokit eltávolítani, és sikerült^^ ( zselatinnak hála=) )
így OLYAN volt mint újkorában^^
persze nem a legjobb, de jbb volt az tény...
na ennyit a tortáról:)

Már este van:) bulizgatunk, kortyolgatunk. sütünk főzünk stb... tomi gitározott, csuki tomi anyu meg én énekeltünk^^ nagyon jó hangulat volt^^ akarom mégmégmégmégmé:DDDDDD

mercikével trécselünk msnen és kibezséljük a lányok gondolatait(mieinket) xD
csukinak készültünk meglepivel, de tulajdonképpen a szándék a lényeg, nem az h mi a meglepetés... legalábbis sztem :)
na egyelöre ennyi :)


tejoisten tejoég ursten de meglepődtem:| holdosi ádám rám írt msnen:| eddig szóba sem állt velem!!! uristen:) hát ez tiszta jó:DDDDDDDD


na igen:) csukival ellenőriztük az éjszaka viszhangját itt, a 9.ről:DDDDD Aztán indult az activity party^^ juuj tiszta jol hülyültünk meg minden^^ közben én csináltam a tortát(gyertyák, stb...) majd kijöttem. mondtam h tudom h nem szereti, de nem is ez a lényeg:)elfújta a gyertyákat:) énekeltünk. tiszta aranyos volt ez az egész^^ puszipuszi ölelkezés minden hepi^^ nagyon jol éreztem magam:)
és sztem ezzel mindenki igy van^^ <33333333

Csuki szeretlek^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése