Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. november 22., vasárnap

szombat


tegnap Roland itt aludt^^ reggel szuperül keltett. rángatott össze vissza, lehúzott lábamnál fogva az ágyról... szép reggelek xD
nem mentem próbára. jött vmi új énekes, de hát elvileg nem valami találó... próba közben anyu hazajött Szaszával, Tominak az adapteréért, mert itthon hagyta xD DE NYOMI XDD

mikor elmentek, utána rá kb 15 perccel jött át Ozy:DDD annyit marhultunk, mint még soha:D szétdurrantottunk egy bűzbombát a szobámba:O fuuj de rohadt büdös volt. kimenekültünk. Oszkárt is kihoztuk, meg ne fulladjon a bűzben xD

sztorizgattunk, és egyéb érdekes videókat nézegettünk jutubon,
kerestünk egy embert, akinek nem tudjuk a nevét, se azt, hogy
kicsoda, meg ilyenek, csak annyit, h békásmegyeri:DDDD
de lehet, h vipen nincs kirakva h 3 ker, hanem vmi "nagy" ország
vagy mittomén:D szal nem sikerült megtalálni xD

Este muterral végre kimozdultunk itthonról^^
lementünk geroba:) lent volt Rusty^^
a zene az valami ultra fos volt... legalábbis a dob, meg a gitár solok..
solo?? fhu nem is, ez rossz szó, az valami teljesen más volt :o
te jó isten, azt hittem, sose lesz vége xD

mire hazaértünk, már félig aludtam, de még benyomtam 2 szelet zsíros kenyeret hagymával^^
legjobb:DDD (Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése