Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. január 17., vasárnap

Egy fassza vasárnap szandiékkal:)

reggel arra keltem, hogy Tomi bejött, h itt van vmi szandi...mondom mivan? el is aludtam 2 perc alatt... arra keltem ismét, hogy Szeitz Szandi beront a szobámba, h emlékszem e rá. mondom téged nem lehet elfelejteni, maradandó élmény vagy az életemben:D

mondja vannak többen is.bejön az öccse. majd szandi pasija, utána még egy szőke srác is. mondom mi van itt?:| Bemutatkoztak:D
beszélgettünk, majd meggyőzött, hogy menjek el velük kirándulni. nem volt kedvem, de végülis mondom mit csinálok ma itthon? semmit. hát elmentem:) Azzal a feltétellel h Szandi vesz nekem vmit a boltban:)
vett is, a fiuk kint maradtak. mire kiértünk, őrök voltak ott, biztonságiak meg minden, mert a fiuk leTAGelték a sparnak az oszlopát... le kellett takaritani, vagy csekket irnak fel büntetésként...
jo végül vettünk utolso pénzből körömlakklemosót és Szandival letakaritottuk.:) Közben beszéltem bácsival aki ott állt.mondom bácsi jó lesz ez már így? meg bácsi magának van gyereke? bácsi mit tenne ha msot elszaladnánk? bácsi hány éves? bácsi ne haragudjopn janira, csak fejleszti a kreativitását...bácsi igy bácsi úgy... xD már ő is szakadt. végül kijött a sparból a fő emberke és lebaszta a biztiőrt h engedjen már el minket leszarja hogynézki az oszlop...
mondtam bácsinak h maga titkol sok dolgot a főnöke elött xD szegény már nagyon ki volt készülve a hülyeségeinktől:D

na végeztünk ott, és indultunk fel keresztes dombra:) mire felértünk, teljesen kivoltam a meredektől... igazi kistúra volt^^ kifújtuk magunkat, Jani meg Dani raktak tüzet:) leteritettem a pokrócot, lefetrengtünk, és kibontottunk egy italt:) megiszogattuk, ettünk szendvicseket amit Szandi csinált:) szaladgáltunk fel le, rohangáltunk, ökörködtünk, marhultunk, nevettünk, de olyan szinten h azt el sem lehet hinni :DDDD sztorizgattunk, meséltünk minden félét egymásnak, énekeltünk, Jani megpróbált freestyle-ozni de nem nagyon ment neki xDD

pisilni elég nehezemrem esett, mer tlefagytak a lábaim, kezeim meg mindenem, és nem éreztem semmit.:D
de sikerült^^*büszkefej* =)
hazafelé siettünk, mert nagyon lehűlt estére az idő... énekeltünk meg minden:) de csak halkan, mert nem akartuk felzavarni a lakókat:D

hazaértem végre a jó meleg lakásba, és ettem palacsintát^^ elköszöntem a többiektöl^^ és örültem h találkoztam Szandival:)
nagyon jó nap volt ^^ <333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése