Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. január 12., kedd

szerelem


Sosem gondoltam volna, hogy egyszer így történik minden...
Amikor először megláttam, azt gondoltam: hmmm...:)
De elég nehéz falatnak bizonyult.
Az idő csak telt, egyre többet voltam vele, és az új barátaimmal. Szinte minden napunkat, hétvégénket együtt töltöttük...
Alakulgattak bennem az érzelmek, melyeket megpróbáltam elfojtani magamban. Sajnos ennek a lehető legrosszabb következménye lett. De ezt is túléltem. Mint mindent, ami szar volt
körülöttem.
Igen, csak VOLT. Mert elmúlt. És soha nincs többé:)
Hosszas időkön keresztül próbáltak befolyásolni, de ellenkeztem. Körülbelül 4-5 hónap lehetett ez a hosszas idő...
nekem egy örökkévalóságnak tűnt. Közben kerestem a helyem a világban, kerestem azt, aki mellett boldog lehetek és megtalálhatom önmagam... Mondhatni elég érdekesen alakultak a dolgaim... ami persze nem vetett rám jó fényt. De Ő ezen is túltette magát... ha nem teszi, talán sosem történik meg az, ami megtörtént:)
Karácsony napján...
Szeretem Őt(L) nagyon:$:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése