Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. július 15., csütörtök

Rockmaraatonnnn:DDD

hát érdekesen kezdődött minden, de ahogy nyúl is mondta, semmit nem adnak ingyen ami jó....
minden rossz megtörtént velem ami megtörténhetett...otthon hagytam a rockmaraton jegyemet. innen indult:D vártam másnap délután fél6ig, mire nyúl utánam hozta...addig a kinti élet érdekesen alakult...adtak enni, inni, nem szartak le, szal jó érzés volt h nem voltam egyedül
^^
kint még megismerkedtem pár formával, elég jól elvoltunk:DDD hajnalban, mikor úgy döntöttem megpróbálom álomra hajtani fejem, meghallottam egy dalt messziről, ami akkor épp nagyon kellemes volt a fülemnek..

miután sikerült kb fél órát aludnom, gondoltam átöltözök, hogy másnap ne ugyan abba a ruhába kelljen rohadnom...higi kendővel ott meg is "fürödtem" gyorsan:DDD aztán betársult mellém egy keverék kutyus az alváshoz :)
másnap nagyon jól éreztem magam a kintiekkel, csak nagyon melegem volt, és elegem is a várakozásból, és a nyulat úgy zaklattam mint még soha, hogy mikor ér már ide :DD
eközben megérkezett Kriszti is^^ spanok bevitték a cuccait és kint maradt velem:)


találkoztam egy ,,internetes ismerősömmel" is, Tomával:DD hát forma az ember, megszerettem^^---------->

bent gyorsan megkerestem a sátram, amit ismerősök felvertek, és becuccoltam,
elmentem zuhanyozni, és kicsit megpihentem egy sör mellett a local heroes sátorban:) szereztem egy programfüzetet, és feltérképeztem a helyet.
nem tartott sokáig, nem olyan őrületesen nagy hely...:)

este buli meg minden^^

megééheztem, és vettem egy szelet pizzát, de nem bírtam megenni, így felbattyogtam a sátramhoz...a szomszéd sátorban lévő fiúknál ott ült Kriszti, vizipipáztak, és behívtak engem is. hát mondom ha megeszitek a pizzát, akkor jövök:D
nem kellett 2szer kérni xDD
valahogy bealudtam abban a sátorban, de már nem emlékszem :DDD reggel ott ébredtem, és egy nagy pulcsi volt rajtam:)
(ezt a pulcsit maratonra kölcsön kaptam Marcitól, mert nem vittem egyet se magammal..a végén nálam maradt, és msnen mondta h enyém lehet a pulcsi :$ ^^ )
hát megköszöntem igen rendesen, aranyos srác tényleg :) örülök h megismertem^^

most jön az a rész, hogy nem tudok mindent pontosan leírni, mert összefolytak a napok és nem emlékszem a felére se :D
naponta 2szer lefürödtem, mert nem bírtam a mocskot...:D a sör az fogyott rendesen, főleg mikor 250 volt egy korsó:DD

pankokkal is egészen jól összespanoltam:D Sika volt nőjével is váltottam pár szót:) aranyos lejány:D és akikkel a legtöbbet voltam, a nevüket sem tudom, csak saját beceneveket mondtunk mindig egymásnak, így majd jövő rockmaratonon
ezeket a neveket fogjuk ordítozni xDD
táncoltunk sokat, együtt ittunk, együtt kajáltunk.. a ,,baba arcú punk fiú" akivel úgy lettem jóba, hogy megkérdezte mi az az AFA, mert már kb mindenki utálta azért, mert nem tudta mi az:D együtt csináltunk sör levest, amit én okosan megsóztam.:D(***) meg rajzoltam neki VIP wc jegyet, mert már egy napja próbál eljutni khöm. szarni, és nem sikerült neki:D de vissza jött sopánkodva, hogy közölték vele h a wc jegy hamisítvány, és megint csak nem sikerült bejutnia xDDDDés oda jött hozzám egyik este:
vettem neked sültkrumplit
én: igen?de ari vagy! és hol van?
ő: hát..már megettem :D
röhögnöm kellett:D XD
***-> amit meg szereztem kaját, mókusmajom bosszúból leöntötte sörrel:D szóval egyikünk sem lakott jól:DD

mókusmajom pár fröccsre is meghívott.. békésen ültem egy padon és néztem a nagyszínpadon lévő zenekar alkotását, mire mellém termett és meghívott:D és 3 napon keresztül meghívott:DDD már kicsit zavarban éreztem magam, nem akartam már elfogadni, de győzködött, hogy csak nyugodtan:D forma az ember, telszámot is szereztem, még utolsó nap az utolsó perceket is vele meg a kis társaságával töltöttem.D
a színpadon lévő zenekar amit alkotott jó lett volna, ha nem olyan szar a hangosítás, és a felénél nem megy el az áram... de mellesleg tetszett^^

este a rock diszkóban reggelig táncoltam^^ elég hideg volt úgy mellesleg mikor már mentem volna aludni, de túlélhető volt :)
volt olyan este is, mikor a dombon fetrengtem egy papucsban, egy cicanaciban meg a Marcitól kapott pulcsiban, és oda jött hozzám egy fiú, hogy van e citromlevem, mert egy órája csuklik. felmentem a sátorhoz, kivettem a citromot, és cserébe mondta h neki több sátra van, egyik épp üres, és ha gondolom aludhatok ott. hát elfogadtam:D de reggelre ellotpák A PAPUCSOM PÁNTJÁT:O nem a papucsomat lopták el, hanem a pántot belőle. most mondd meg ki ilyen nyomorék h egy pántot lop el? kinek volt rá szüksége?:S :( pedig tökjó ósanos papucs volt =/ (U)
de nyúl bement a városba és hozott nekem egy új papucsot, amihez csak ennyit fűzött hozzá: tessék nyuszi, remélem ez jó lesz, de szerintem sikerült a város legrondább papucsát elhoznom, de végülis nem olyan para nem? xD
nem vlt annyira ronda^^ :DDD


a többi nap is kurva jó volt^^ táncoltunk, ismerkedtünk, ettünk ittunk mulattunk, énekeltünk, pogóztunk, képeket csináltunk, rohadtunk a melegben:DDD
ja és akinek be volt fonva a szakálla, vagy volt egy hajtincse befonva, az azt jelentette, ismer engem:DD XDD

ja és elég undi volt az az itóka amit ittunk kint Veronnal meg Nrobival... fujfujfuj soha többet nem akarok olyat inni:D kb behánytam, de azért akkor nem volt annyira rossz.... de akkor ááá fúj xD nyúl, nem akarok több ilyet xDDD

és volt pár zenekar ami nagyon tetszett... a mayhem bárki bármit is mond, kurva szar volt:DDDD instrumentálisan lenne a legjobb^^
de ami utána volt, abba szerelmes lettem*.* és szerintem te is az leszel ha meghallgatod^^

ezen kívül még sok minden tetszett, aminek a nevét sem tudom, de nem para^^

és ami a legeslegjobb volt az egész kibaszott fesztiválon, ezzel a számmal kezdtek, és én ott helyben URISTEEEEEN:):DDDDDDDDDD ez volt a legjobb^^ volt képszakadás is, van eredménye is a szemem alatt és testem többi részén is, ami pár hétig emlékeztetni fog ha tükörbe nézek, arra a jó MOS-ra, ami itt volt:D (LLLLLLLLLLLLLLLLLL)

és utolsó nap a gyros :DDD
én: szia, ma van rockmaraton 7. napja ugye?
csaj: igen...
én: és tudtad hogy Isten a hetedik napon megteremtette az ingyen gyros-t?:DDD
csaj: nevetésnevetés
én: szal kaphatok egyet?:D
csaj: ha elmentek a biztonságiak akkor igen:D

SZAL TÖK JÓ VAGYOK:DDDD egy szlovák fiúval osztoztam a nyereményen, ő ötlete volt :DDD

Haza felé nyúl szerzett kocsit és békésen végig aludtam az utat^^ köszönöm mindenkinek aki ott volt,annak is aki nem (...) =/ köszönök mindenkinek mindent, még akkor is ha kimaradt a blogbejegyzésből valami, csak kb többre most nem emlékszem, és örülök h ott lehettem^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése