Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. július 4., vasárnap

UTAZÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSSSSS

sajnálattal közlöm minden kedves látogatóval/olvasóval, hogy egy hétig semmilyen jellegű kommunikációs módban nem vagyok hajlandó senkivel se kapcsolatba lépni, mert ELUTAZOM:D
igen, elutazom, jól olvasod, mégpedig ROCKMARATON fesztiválra, Pécsre, szóval se blog, se msn, se myvip, se faszbúk, se iwiw, se rockerek.hu, se semmi, szóval ne legyen megsértődés ha nem válaszolok egy üzenetre vagy nem jelölök vissza valakit.:DD
myvipen ismerőseim láthatják a telefonszámomat, ha nagyon fontos, hogy elérj, el tudsz telón érni.
16:00 - 04:00 - ig nem vagyok elérhető semmilyen formában
köztes időben meg csak akkor ha éppen be vagyok kapcsolva, szóval sms... ha hívni akarsz látod mikor érkezik meg a jelentés h átjött az üzenet és akkor tudsz hívni is.
előre mondom: ÉN SENKIT NEM VAGYOK HAJLANDÓ VISSZAHÍVNI mellesleg (miből?o.O) szóval ennyi:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése