Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2011. május 26., csütörtök

aaaaaaahhhhjjjj

hát deákon gengeltünk, aztán átmentünk Nyulamhoz....bealudtam délután...elvileg beszéltem vmikor anyámmal telón, vagy csak próbáltam...hát..nem emlékszem rá, de mindenesetre hajnali 2 kor sikerült fölébrednem xd

ma eljutottam suliba, szerencsére 3 óránk volt megtartva, sportnap van ma, és marhajó kosaras akrobatikus izék jöttek ilyen bemutatóra, odavissza voltam^^


nyul mondta, hogy egy tetoválás akkor jó, ha magára álmodja az ember...és álmodtam, megrajzoltam és whu:D pedig azt hittem, ez hetekbe fog telni...vagy hónapokba... o.O de még asszem várok egy kicsit a következő varratással.... :DDD na most is megyek deákra picit, aztán 10ig meló....és innentől minden nap 10ig meló ezen a héten... szép lesz ...:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése