Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2011. május 21., szombat

teuramatyaég....



hát nagyon nagyon rég írtam...valamikor még decemberben....
nagyon sok minden történt azóta, fel sem fogható események sorozata:o
lényegében Nyúlkodom, mint eddig is :D facebook bejegyzésekben történik a blogolásom, mivel még mindig nincs otthon számítógépem, és képtelen vagyok itt blogolni...:/
azóta gondoltam egyet én is és mások is, ismét iskolát váltok szeptemberben...
17 éves lettem idő közben, voltunk Nyúllal depresszió koncerten, bár kb a végére sikerült odaérnünk :DDD de ettől függetlenül hiper volt :DDD
sikerült munkát is szereznem, az óbudai mekiben dolgozom, általában 3-10ig, szóval lehet jönni zabálni és hízni egész nyugodtan :DDD
most tervezzük a nyarat, hát, igen csak jól alakul:D
találkozni lehet velem:METALFEST
SCORPIONS KONCERT
ROCKMARATON
HEGYALJA FESZTIVÁL
satöbbi:D

ja és voltam Dunaújvárosban is drága Sziminél meg drága Stellánál, és megismertem még pár ottani formát, és annyira tökjó volt, hogy hamarosan megyek megint^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése