Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. április 12., hétfő

hétfő

érdekesre sikerült a hétfőm:)
háromnegyed12re kellett suliba menni...elkezdtem 9kor készülni.mikor kijöttem a fürdőből, láttam h anyu itthon felejtette a netet. gyorsaan felkuksiztam h wikcsike fent van e....
mondtam neki h nem sok kedvem van bemenni.leszidott h de igenis menjek be:) de nem tettem...aztán kicsit haragudott de végül magától irta h neki sincs kedve és inkább kijön hozzám:) ok.elindult. átért, aztán megjöttek ozyék is:DDD Lementünk venni bótba taccost meg sajtszószt és azt faltuk:) aztán összekaptuk magunkat és elindultunk.mentem ki lurdyhoz.előbb odaértem a kelleténél, és bementem az állatboltba nézelődni:) negyed5kor Szabina felvett kocsival, és kijöttünk budafokra^^ itt alszom ma, elleszünk:) Ritának befestettem a haját, meg az enyémre is raktunk egy kevés lilát, mert megmaradt és nem volt szivünk kidobni a festéket:)
mindjért megnézünk vmi filmet aztán nemtom:DDD csajos estét tartunk^^

igencska jó hétnek nézek elébe:) szal naggyon boldogságosan érzem a^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése