Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. április 14., szerda

szerda,első nap suliban...

szal bementem 3. órára.angolon wikcsivel megbeszéltem pár dolgot(...)
az angol dolgozatom magamhoz képest jól sikerült:)
suli után kimentem anyuhoz, majd később bejött Roland is^^
Ott voltunk kicsit, utána elmentünk a vörösvári útra fagyizni:) amikor elkezdett esni az eső, elindultunk mindannyian haza....
olyan retkesek voltak a buszon hogy azt hittem eldobom az agyam:o ezt le kellett volna fotózni és napiszarra felnyomni basszameg:D katasztrófa:O sok retkes ...
itthon tomi épp gitárórát tartott...rámolásztam picit, majd megjött Gaga meg az egyik öccse a Gábor. Hoztak egy csomó fagyit, azt ettük egész délután. majd msnen váltottam pár szót Rolandal.:)
utána az ablakban énekeltünk, meg a ház oldalából szedtük ki a kis köveket, és azokat dobáltuk. fullos program(y) xDDD
közben sztorizgattunk, röhögtünk, elvoltunk bent:) utána Gagával elhatároztuk h kirámoljuk a nagy szekrényemet... meg is tettük, és Gaga talált magának pár cuccot...:) (párat) xD
örültem h legalább jó kezekbe kerülnek a ruhák...
Meg jól is álltak neki:)
aztán ők leléptek, én meg kajáltam picit, és bekotlottama gép elé....Tomi nem bir aludni, és kijött beszélgetni:)
különösebb dolog nem történt ma velem
jól éreztem magam Rolandal^^ meg kell hagyni, imádom a hülye fejét^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése