Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. április 30., péntek

Szülinap^^

Hajnalban hívott mami meg papa, hogy felköszöntsenek:) visszaszundiztam:)
reggel anyu meg Tomi reggel felköszöntöttek. Tomi még írt is ki nekem üzenetet az ajtómra, de sajnos csak másnap vettem észre :) (akkor is ő mutatta meg h ott van:D )
Nem mentem iskolába, mert EGY SZÜLINAPOS NEM MEGY ISKOLÁBA:DDDD
itthon picit összeraktam a lakást, ahogy tudtam^^
Megpróbáltam befesteni a hajamat szőkésbrnára, ahogy Roland kérte:) 4 doboz festék rárakása után feladtam, hogy én a közeljövőben szőkésbarna legyek :) (Nem fogta be a hajam)
Megérkezett anyu meg Roland, de előtte már Tomi meg Merci megérkeztek. Közben Rita meg Krisztike is jöttek:) Beküldtek a szobámba h ne jöjjek ki... egyszer csak fogtam magam és kimentem, de már semmi nem volt látható ami elvileg nem látható akkor :D na szal érted mire gondolok xDD
Itthon kivágtam a hisztit h katasztrófa szine lett a fejemnek.. a vörösből rózsaszines lett, hátul a sötétbarna világosbarna lett, a lenövésem szinte fehérszőke... oldalt meg a kishajam szintén szőke lett de a szálak vége meg sötétbarna maradt... kicsit kivoltam, összefogtam az egészet egy hagymába, hogy ne látszódjon annyira...megnyugtattak h: teljesen jó. aha.. oké xD
Itthon jó hangulat volt meg minden.(már nem emlékszem mi volt egész nap...)
Este eljött a köszöntés ideje:) Anyu csinált majonézes burgonyasalit, apró fasirt golyókat, pulykatalért, rizst, sültkrumplit, és mindenki abból evett, amiből akart:) ilyen tömegkaja:DDD
fini volt^^ Közben megérkezett Vera meg Jocciii^^
Aztán Hozták nekem a hatalmas tortát. Krisztike meg Rita csinálta^^ 3 SZINTES VOLT, tele finom pudinggal meg soksok gyümölcsel^^ úúúúú jujj de finom volt^^
Mindenkinek vágtam belőle, aki kért :)
Amin meglepődtem, az az volt, hogy mindenki jészült valami kis aprósággal vagy éppen nem apósággal. Senkitől nem számitottam semmire. kellemes meglepetés volt, de eléggé zavarban voltam, hogy őszinte legyek =/ :DDD
Kaptam rengeteg virágot, Viktortól dream könyvet, Alfitól macit, Mercitől melltartót, Anyutól ugye azt amit kértem^^ Verától kidobható sátrat meg hálózsákot a rockmaratonra,(ja nem egyszer használatos, nem félreérteni xD) Joccitól plüsskutyust, Krisztikétől szempillaspirált:)
Roland behívott a szobába. mondta h menjek be ha ráérek majd. Bementem. Behozott egy hosszúkás fehér dobozt. Mondta h ezt nem csak szülinapomra hanem úgy csak úgy:) Elővette a dobozt a háta mögül, és mondta h nyissam ki. elkezdtem kibontani, de rám szólt h rossz helyen nyitom. na akkor arra gondoltam, hogy valami ki fog belőle ugrani és megijeszt. De nem így lett. Egy mű rózsa volt benne. De nem nagyon néztem miből van, és megkérdeztem h meglehet e enni. Roland nevetett és mondta hogy NEM:DDD
kivette a kezemből a rózsát, és kinyitotta.Egy gyűrű volt benne. Meglepődtem:| Mondta h reméli jó lesz rám:) Felpróbáltam:) A gyűrűs ujjamra icipicit nagy, de a középsőre pont jó:)
Megköszöntem. majdnem sírtam *.*
Nagy volt a boldogság^^ utána koccintottunk meg minden, aztán mi Rolanddal ki is léptünk a társasági életből, és elvonultunk :)
Hát köszönöm szépen mindenkinek ezt a szülinapot :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése