Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. augusztus 22., vasárnap

napok

hát igen.... onnan kezdődik, h kamuztam muternak h guminál vagyok, de veronnál voltam bulizni^^ ott volt peti meg scoob, és wáááh, nagyon király volt^^ iszogattunk, beszélgettünk és kikurt sokat röhögtnk^^ joléreztem magam^^ (L)
volt kint nálunk buckzó meg csuki meg rita, és marhultunk, de talltam atillával is meg kovácsnál is voltam^^ szóval jól telnek a napjaim... persze lebuktam a bulit követő napon, ezért vagyok lakásfogságban, de tulajsnképpen msot sem otthon vagyok, ha otthon lennék, most nem a blogomba irnék az tuti:Dddd NA MINDEGY A SZÁMOM MÉG MINDIG KINT VAN MYVIPEN IS MEG ITT IS AKI EKRES ELÉRHET^^
lájkoljunk mindent füleg ezt a mostani időben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése