Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. augusztus 30., hétfő

sokminden és még mindig net nélkül

dustrial meg cyber,dark electro lemezeket, hogy tanulmánvoltam alfiékkal próbaterembe és kornyikáltam egy sort, ami elnyerte a tetszésüket, és meg is lett az eredménye^^ petinek vittem pár industrial, cyber goth meg dark electro lemezeket, hogy közelebbről tanulmányozza a múfajt^^
szerintem nem fog csalódni:DD
voltunk dürerbe azon a bizonyos ingyenes bulin, amikor watchmydying, blynd myself meg road meg ilyesmik voltak... fhu rengeteg ismerősöm ott volt, kurva jól éreztem magam^^(...)
talltam veronnal, adott kölcsön pár ruhát az évnyitóra...átjöttem gumesztoszhoz, befestettem a haját szép szőkére^^ most készül valahova, én meg lassan megyek haza...
új év új környezetben, uj suli...wááááh, várom már^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése