Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. augusztus 10., kedd

pár nap net nélküli életemből

hát otthon elvagyogatok.. gumenál aludtam, jó volt, fent voltunk aszsem 5ig:DDD
másnap mentem haza, már nem is tudom micsináltam otthon:DDD
azt tudom h nem volt lelki erőm meg lábi erőm kimenni Ritához, szal nem tudom már mi volt, összefolytak a napok, a péntek szombat vasárnapra nem emlékszem...most asszem szerda hajnal van... hétfőn telóztam mókusmajommal..ment kispál búcsúkoncertre... kedden volt skindred szigeten (u)
talltam krisztivel, átjöttem, bicóztunk, itt alszom ma, már ha alszunk:DD
Ettünk, malacoztunk a kertben, megismertem a bratyóját [ (y) ]
zenéltünk, ökörködtünk, segítettem neki rajzolni meg ilyesmik:DD most meg itt kotlunk a gép elött..kb mindig itt köt ki mindenki...na mindegy =/
camozunk kb mindnekivel akivel cska lehet:DDD sokat röhögünk és waka wakázunk .DDDDD
SZAL MINDEN HEPI^^
holnap, vagyis ma megyünk anyummal az uj sulit meglesni^^ hát kíváncsi vagyok h átvesznek e, meg h milyen az ottani népség, meg a tanárok, meg maga a suli....
furcsa lesz immáron a 3. középsuliba menni,de mindegy...igyekszem többet nem sulit váltani :)
a számom 0630 751 96 19 ha esetleg valaki utol akarna érni...csörgetéssel szart sem érsz mert nincs kimenőm:) de azért igen, néha jól esik, ha keresnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése