Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. október 30., szombat

Békéscsabán Matthewnál^^

Érdekes volt a leutazásom.... Veronnak köszönöm a vonatjegyet(...)
hosszú volt az út, de megkönnyebbülés volt leszállni a vonatról^^ jött Matt^^
nemtom hova indultunk, találkoztunk közben Karhellel, mentünk a plázába. jött Márk is^^ wáááh ^^ hülyültünk, majd megismertem még pár embert,(Dalma, ancsa, jack,meg nemtom:D)(L) és nagyon megszerettem őket már az első nap^^ egész nap járkáltunk csabán, este meg végül voltunk valami kolbász fesztiválon, meg biliárdoztunk a plázában, és uristeeeen:DDDD dekurvajóvolt^^ kicsit fáradt vagyok, ezért nem sikerül most bővebben írni a tegnapról, de segáz, van kép meg nemtom na :D
ITT MEG A TÖBBI KÉP: http://www.facebook.com/album.php?aid=33274&id=100001065177926&saved

NAGYON cukivolt mindenki és nagyon nem tudom nagyon wáááh de jó meg minden^^ :D <3333333333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése