Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. október 10., vasárnap

furcsa hétvége

pénteken pihenésre szántam a fejem, de máshogy sült el...
találkoztam Márkal, Margit-szigeteltünk meg hasonlók, aztán go home... mentünk utána este gyárba tesómmal meg Mörszível. A 4es6os villamosok nem sűrűn jártak, szóval gyalogoltunk. Út közben össze szedtük Pacso-t is a Jászain.... Leértünk gyárba, ott volt Viktor is^^ de kb nem nagyon éltem, fáztam és bealudtam az egyik kanapén, majd másfél óra múlva felkeltettek Tomiék h megyünk haza....
Egyik pécsi ismerősünk jött fel hozzánk és nálunk tölti a hétvégét, ő Levente^^ nagyon bírom a formát, hihetetlen arc:DDD
bealudtam... szombaton kimentem mamiékhoz, h ott alszom, de fél órát töltöttem ott, mert összebalhéztunk valami piti dolgon, és nem éreztem már jól magam, minden jó kedvem elment, és haza jöttem... este le akartak vinni anyuék Geroba cool head clan koncertre a sok motoros csóka közé, de nagyon fáradt vtam, meg Mörszí is és bealudtunk este.... hajnali3kor felkeltem, h én miért vagyok itthon? xDDD
elmentem zuhanyozni, és vissza feküdtem aludni... vaárnap van, találkoztam Goa Tomival, sétáltunk, hamiztunk a Fanni büfében, bementem Gáborhoz, hnap megyek tetováltatni, összefutottunk Veronnal és most itt gépelek, aztán majd megyünk tovább, mert nekem stadionoknál van találkozóm 6kor mert Balrog jön Egerből^^ szal nagyjából ennyi és nem tom jó minden^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése