Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. október 29., péntek

ez szép

" Beteg s őrült vagyok!

Szemeim segítségével, néha fényt, majd holtakat látok!

Ölni! És teremteni tudok...

Mégis, ezred másodpercek alatt, álmokba "fúlok"...


Itt e semmiben ülve,

Hátam görbült, arcom fagyott, a lelkem színe kopott!

De végre nyugodt...

Ha már úgyis elavultam, végül is... ez is otthonos...


Beteg s őrült vagyok!

Sokszor kezdem, de aztán hagyom, mindig hagyom...


Ma is itt fekszem, bár ez csak a testem!

Rettegve látom, milyen halott bomlott s rohadt vagyok!

Csak egy dög!

Csak egy lassan oszló, őrült halom...


De mindig hagyom, most is hagyom...


Nevess rám! Idő! ...

Én nagyon szeretlek! Te gyorsan múlsz, te mindig jössz...

Rám röhögsz...?

Barátom!? Hát ennyire vicces, hogy Istent ölöm...!?


Beteg s őrült vagyok,

De mindig hagyom, mindig hagyom...


Most is hagyom... "



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése