Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. március 31., szerda

cska nagyon röviden.ujra szabadság, ez a lényeg^^

-aludtam wikcsinél
-összevesztem mamival
-összevesztem anyuval
-szakitottam rolandal
-találkoztam viktorral és palival
-kibékültem anyuval
-petivel találtunk megint egy féligmeddig közös hangot(nem lett jó vége :[ ..........)
-voltam suliban hétfőn
-találkoztam buczyval (...)<- itt aznap sokminden történt,haverok,szotyializmus,bor,anyulátogatás,morrisoons, éjszakaizás, fagyizás, szócsata westendben az őrökkel, stb...:DDDD
-találkoztam ozyval meg csabival
-krisztinél aludtunk anyuval
-voltam bíróságon a retkesek miatt
-találkoztam shikivel/atillával
-atillával lógtunk, átjött, képek csináása, marhulás ezerrel
-délután gagáék jöttek.beszélgettünk:)
-msn

msot már happy és boldogság van h tudod mi történt?:DDDD XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése