Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. március 21., vasárnap

SPIRIT JOURNEY KONCERT- VÖRÖSYUK

lementünk vörös yukba este^^ hát az elindulás kicsit nehézkes volt a számomra, elég hisztis voltam...de végül elindultunk:) közben összeszedtük Merci nővérét meg annak a haverját...
timár utcánál még Gagát is felszedtük^^ bementünk. Nagyiékért is kimentünk, ugyanis ők is jöttek tombolni^^
Dante is lejött a Diával^^ jó volt végre látni a buta fejét :)
kicsit ott nézelődtünk, felfedeztük a helyet, amíg az előző zenekar játszott.
Éééééssss: kezdődött a spirit journey!!! megtelt a színpad előtti tér, mindenki figyelt:DDDD közben megérkezett Gume is^^
nagy öröm volt, ott tomboltunk csjaokkal és fiúkkal^^ Verával, Jocival, Galával, meg idegenekkel is, mindenki bulizott^^
fel let tköszöntve Klaudia névnapja alkalmából, és Thor is a 17. szülinapját tartotta^^ rendes volt a fiúktól h bemondták ;)
olyat tomboltunk, Wikcsi is már táncolt, pedig aztán tőle igen távol áll ez a zenei stílus :)
Mercikével is roptuk:DDD ja meg táncoltam nagyival is :DDDDD azon is meglepődtem:DDD
A végén mindenki üvöltötte h nagyszínpad, meg vissza meg spirit journey!! uristen nagyon jó hangulat volt^^ na sikerült őket visszahívni:D eljátszottak még egy számot, ara is volt tombolás, és a szám végén Peti beugrott a tömegre, és mindenki alatta volt, még én is^^ fogtuk őt, és úsztattuk a tömegen:DDDDD naggyon jó volt^^
Nagyon büszke vagyok a fiúkra^^ de most főként Alfira meg Viktorra^^ mert ők az újak, és ez volt nekik az első koncertjük a Spirit Journeyvel :) (L)

és lesz még ilyen buli április 23-án a mentha teraszon^^ ott lesz megtartva a szülinapom^^ (L)gyertek el ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése