Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. március 31., szerda

my life is black and white


vagyok aki vagyok,
leszek aki voltam,
bármi történik is,
nem változik a múltam.
de a jövőmet én írom,
sorsomat magamra bízom.
magam példaképe leszek!
így csalódások nem érhetnek.
ha mégis utol érnek,
eltemetem őket.
csak azokra fogok gondolni,
amitől mindig boldog tudok lenni...
nem kell a hazugság,sem pedig a rossz,
csak arra figyelek, ami igazán vonz...
szeretni fogom, aki megérdemli,
aki meg nem, azt békén fogom hagyni...
nem kell a kihasználás,nem kell semmi,
csak az, AMITŐL BOLDOG TUDOK LENNI!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése