Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. június 30., szerda

cicu szülinapja

elég nyűgösen indult a napom...olyan meleg volt h kb kirohadtak a belső szerveim itthon, és ebben az alaprohadási állapotban még járjam be a fél világot...semmi kedvem nem volt hozzá. de elindultam:) bementem anyuhoz a boltba, elmentünk, vásároltunk pár dolgot itt-ott, Veronnal is öszsefutottam még egy pár percre:) hazasiettünk, kipakoltunk:) kicsit rendbe tettük a környezetünket, majd anyu bevonult a konyhába főzni^^ Tomi elment gitár órát tartani upk-ra, én meg bementem felébreszteni Cicut:P lerángattam boltba, de kb fél órát nyüszögtem h jöjjön le...

majd mikor Tomi hazaért, lefoglalta Rolandot kellő képpen, hogy tudjam én is végezni a dolgom a konyhában:) nekiálltam pudingot főzni a tortához^^ rengeteg gyümölcs állt a rendelkezésemre, szóval tudtam miből válogatni:) 3 emeletes pudingtorta rengeteg gyümölcsel a tetején:) a piros gyümölcsökből egy szivet raktam ki a torta közepére^^ a zselatin fixet anyu csinálta rá, mert ahhoz én már nem értek:DD 18 kis gyertya let tbeleszúrva körbe a tortára^^ tüzijáték sajnos nem volt, de segáz... :)

összeállítottam, kiszabtam, becsomagoltam cicuunak az ajcsiját:DD egy 6 képes óriási képkeret, fém színű, elégmenő darab, fel is akasztható meg támasztható is, közös képeket raktam bele, meg magamról képet, meg egy spirit journey band-es képet:) anyu kinézett nekem egy képeslapot, piros, rózsás, szíves, és rá volt írva h : szeretlek! a szívem csak a tiéd!
belülre meg írtam egy egész oldalt^^

anyu becsomagolta és dobozba rakta az ő ajándékát amit Tomival közösen adtak Rolandnak:)
meggyújtottuk a gyertyákat, és Tomi kihívta Cicut a szobából:) énekeltünk anyuval:) Cicu ahogy kiért, nem várta meg amíg eljut a torta hozzá, rögtön elfújta a gyertyákat és szólt h az éneklést fejezzük be mert nem szereti...
a tortát kivett a kezemből és lerakta az asztalra :) mindannyian leültünk, én Cicu ölébe ültem. gondoltam kezdjük el az ajándékozást. én kezdtem:) odaadtam neki, megcsókoltam, megköszönte:) a képeslap rá volt ragasztva az ajándékra, egy borítékba cspmagolva... kibontotta, megnézte és lerakta, hogy majd elolvassa ha leszh ozzá energiája...

kibontotta az ajándékot, megnézte:) kicsit meglpődött vagy nem tudom, rám mosolygott és megköszönte:) Lerakta, de mondta h az akasztós részét fogja szerinte igénybe venni...de hogy az anyja nem fogja engedni h kirakja mert h nem megy a szobája színéhez... kb 3szor elmondta, hogy nem megy a szobájához...mondtam h fest le...vagy mindegy...

anyuék is odaadták az ajándékot:) a meglepődöttség egyértelműen kiült az arcára:DD kicsit ledöbbent... na mindegy :)

a tortát mondtuk h vágja fel:) egy csíkot vágott, mondta h a többit már mi csináljuk, ő úgysem eszik belőle... hát kicsit fura volt...na mindegy
végül én vágtam mindenkinek egy szelet tortát, kivéve Cicunak...

kicsit megfájdult a pocim attól a kis tortától, és hányingerem lett... anyu nem szereti ha hányok, szóval kénytelen voltam lefeküdni... kicsit be is szundítottam anyu ágyában:) arra keltem fel egy picit h Cicu bejött és mondta h nagyon köszön mindent és h szeret nagyon:)


(...)--->

pont ezért nem haragszom rá:)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése