Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. június 11., péntek

within temptation

Within Temptation - Julian (I'd Give My Heart) (Julian - Odaadtam a szívem)

I´ve been dreaming for so long,
to find a meaning to understand.
The secret of life,
why am I here to try again?
Will I always, will you always
see the truth when it stares you in the face?
Will I ever, will I never free myself
by breaking these chains?

Chorus:
I´d give my heart, I´d give my soul
I´d turn it back, it´s my fault.
Your destiniy is forlorn,
have to live till it´s undone.
I´d give my heart, I´d give my soul
I´d turn it back and the at last I´ll be on my way.

I´ve been living for so long,
many seasons have passed me by.
I`ve seen kingdoms through ages
rise and fall, I´ve seen it all.
I´ve seen the horror, I`ve seen the wonders
happening just in front of my eyes.
Will I ever, will I never free myself
by making it right?

Repeat Chorus

Jillian our dream ended long ago.
All our stories and all our glory I held so dear.
We won´t be together for ever and ever, no more tears.
I´ll always be here until the end.
Jillian, no more tears ...
Jillian, no more tears ...




Olyan régóta álmodom,
Arról, hogy megtalálom a jelentését, hogy megértsem.
Az élet tikának,
Miért akarom megpróbálni?
Én mindig, te mindig
láttuk az igazságot, amikor nyilvánvaló volt?
Megszabadulhatok valaha
az eltört kötelékektől?

Refrén
Odaadtam a szívem, odaadtam a lelkemet
Minden rosszra fordult, ez az én hibám.
A sorsod reménytelen,
Élned kell, amíg rendbe jön
Odaadtam a szívem, odaadtam a lelkemet
Minden roszra fordult, és a legvégén az utamon maradok.

Olyan régóta élek,
Sok időszak elhaladt már felettem.
Mindenkorban láttam a királyságokat,
Felemelkedtek és összedőltek, láttam mindent.
Láttam a horrort, láttam a csodákat,
Minden a szeme előtt zajlott le.
Megszabadulhatok valaha (Pontos (tükör) fordításban: Megszabadulhatok valaha a jovátétel által?)
ha jóvá teszem?

Refrén

Julian, az álmunk régen véget ért,
Az összes történetünket, és az összes glóriánkat annyira tartanám, kedves
Soha nem lehetünk már együtt, nincs több könny...
Az idők végéig itt maradok.
Julian, Nincs több könny...
Julian, Nincs több könny.
..


You might also like:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése