Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. június 22., kedd

zp depresszió

délután átjött ozy...aztán gyorsan el is ment.. taliztam mercivel és kimentünk a budafoki útra...ott fél órát vártunk a többiekre... ott voltunk egy kicsit, ittunk, hülyültünk, pisiltünk a bokrokban, és elsétáltunk zpbe...bementünk, de a fél ismerős bandával nem találkoztam..no mindegy.... hamar elkezdődött a koncert... nagyon élveztük mindannyian, annak ellenére h szakadt az eső...isszonyatosan jól éreztük magunkat^^ koncert után volt rockdisco... pár ismivel meg ismeretlennek tánvócoltunk az esőben iutána már az sme érdekelt milyen zene megy, cska táncoljak^^ adrenalin túltengésem volt szerintem:DDD nagyon jó volt^^ áá nem győzöm hangsúlyozni:) aztán nem tudom, elvoltunk, beszélgettünk egy két emberrel(...) wááh aztán persze lehet pár embernek nem tetszik,d eátjöttünk egyik simerősünkhöz, akit merci már kicsi kora óta ismer, én cska nem rég óta, és itt aludhattunk, lefürödhettünk, aludtunk az emeleten, külön részleget kaptunk...iszogattunk még este meg rendeltünk pizzát^^ jól éreztük magunkat...éppen most itt vagyunk még, majd ha felkeltünk akkor hazamegyünk^^ jó buli volt, köszönöm mindenkinek aki ott volt^^ főleg Mercinek^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése