Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. június 25., péntek

csirkeeeee.:DD

szupersal üzenete:
*szeretem a csirkét
*van eggy csirkém
*:D
*panel lakásban lakom
*amugy
*:D
*és van eggy csirkém
*:D:D:D:D:D
†___adj még édes álmokat___† üzenete:
*csirkét én is sezretem
*főleg a mellét:D
*salátába:D
*vagy grillezve:D
*vagy rántva
*:D
*élve annyira nem rajongok érte:D

szupersal üzenete:
*szegény arnold
*na mindeggy
*:D
*nemkomálod
*vágomén
*:D
*csak azért mert csirke ?
*:D

†___adj még édes álmokat___† üzenete:
*aranyos:D
*csak a mellét nemszeretem élve:D

szupersal üzenete:
*:D
*XD
*ez durva
*megennéd a barátomat
*XD
*elég morbid
*verekedjetek
*:D

†___adj még édes álmokat___† üzenete:
*te beteg vagy xdxd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése