Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. február 10., szerda

haverok, próba, stúdiózás, suli stb...

Hát hétfőn nem mentem le próbára....
kedden találkoztam egy barátommal, beszélgettünk, majd mentünk mekibe az ő haverjaihoz...
megismertem őket, nagyon aranyosak^^jóléreztemmagam^^
aztán jöttem haza :)
másnap suliban elég gyatra napom volt... volt pár dolog amin kiakadtam...
utána mentem haza, és onnan Tomival indultunk próbára :) jókat bezsélgettünk út közben, meg mittudomén:D
mindenkinél előtt értünk le^^ elkezdtük a stúdiózást, bár elég gyatrán indult, mert volt valami bibi a felvevőprogrammal... na mindegy :) el fog tartani egy ideig:D
Rolanddal nagy a szerelem^^ imádom^^ (L) este 56 percet beszéltünk telefonon^^
nagyon szeretem:$ és igen elmondhatom hogy SOHA NEM SZERETTEM MÉG ÍGY EGY FIÚT SEM!!!!!!!!!!!!!!! sosem éreztem még ilyet...először furcsa is volt, nem tudtam eldönteni, hogy mi ez az érzés... hát rájöttem... A SZERELEM :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése