Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. február 22., hétfő

mercivel itthon döglődés:D

haza értem suliból, és bepunnyadtam:) de jó kedvem volt mert egész tavaszias idő lett kint^^
Tomi elment próbára, késöbb meg megjött Mercike^^
ki volt akadva a nőgyógyászra xD majdnem feldurrant:DDDDD
Elmesélte a sztorit, majd kitaáltuk h filmezünk:)
ettünk virslit xd
elsőnek megnéztük az átjárót, amit persze végig röhögtünk xD de mi melyik filmet nem röhögjük végig? xDDDDD a végén volt egy két mondat ami engem lesokkolt... még feldolgozás alatt van xD

megnéztünk még egy horrortszerűséget, de az is elég mókás volt xDDD a 10 csapás vagymi. mielőtt megnéztük volna mondtam, h ez valami szöcskehányós kislányról szól xD hát éppen volt kislány, voltak sáskák, csak nem hányta ki XDD
utána gondnoltuk levezetésképpen megnézünk egy vígjátékot, a 4 tesót...igen unalmasnak tűnt, de ezt már csak akkor vettük észre mikor az ereinket fedeztük fel dagadás és elernyesztési állapot közben xDDDD
aztán kijöttünk, és azóta itt rothadásnak indultunk ^^
éppen megtörte ezt a csodálatos természeti jelenségnek mondható folyamatot az, hogy Vera csöngetett hogy be akar jutni a házba.:) sikerült neki^^ milyen meglepő, nem? xD

Aztán egy kis cseverészés után visszaültem eredeti rothadási nyugalmi helyzetembe, és épp mire újból kezdtem volna érezni a közösülési rothadást Mercivel, megzavart ismét a csengőőő.... Rita szeretett volna bejutni a lakásba. ki nem fogod találni,de ő neki is sikerült bejutnia :)

Vera meglepett egy t-mobile mobilnettel. hát a gépem olyan hangot adott ki hogy gondoltuk Mercivel, hamarosan orgazmusa lesz ahogy beléhatol az internet usb csatlakozója:) így is lett:) belé hatolt :) ennek következtében született meg ez a csodálatos és elragadó blogbejegyzés.
csak egy hiba történt. hermaforditva lett, ezért Mercivel 3 nevet adtunk neki egy szmájlval dúsítva :) -Mercivel itthon döglődés:D
SZÉP NÉV NEM??? szeretnél te is ilyet? hát nem kapsz!!!! irigy vagy mi?;) xDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése