Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. február 14., vasárnap

hétvége^^ szivem nélkül:(

hát ez a hétvége is eljött^^
pénteken Zsucinak levágtam a haját^^ aztán szivemmel elmentünk nyugatiba...végre vissza kaptam a hammerfallos pulcsimat^^ utána peti meg szivem elmentek, és mentek Dunaujvárosba hétvégére, én meg jöttem haza....
szombaton találkoztam Cinthyával^^ westendben lebzseltünk, összefutottunk misivel meg rebozzal... utána cinti ment el, én összefutottam egy ismerősömmel és átjött hozzánk, aztán később este felé még jöt tát egy ismerősöm és annak még 2 haverja, egy csaj meg a pasija... tök jó buli volt^^ kicsit kirúgtunk a hámból:DDDDDD reggelig fent voltunk, volt aki le sem feküdt aludni:DDD
hiányzott a szivem :(
csak ez az egy dolog volt ami miatt nem volt full jó a buli...
vasárnap találkoztam shikivel, beültünk a burgerkingbe, de cska dumáltunk, mert válság van, nem költünk gyors kajára xD
aztán éhes lettem és kimentünk shikihez kajolni^^ megismertem shiki barátnöjét^^ elég szótlan volt, de aranyos^^ csinált nekem popcornt miközben a new moont néztük^^ aztán elvitek upkig kocsival onnan meg jöttem haza^^ itthon punnyadás meg hasonlók... nyugodt vagyok:)most már... tomi felidegesitett a pangásával... olyankor tud hisztizni elég rendesen:DDD de végre vége.:DDD hát igy röviden és tömören ennyi volt a hétvégém^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése