Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. február 22., hétfő

Verácsak és én:DDD

hogy mi ketten olyanok vagyun k mint 2 tojásból éppen kikelő húsvéti nyulak^^
imádom^^ az esküvőjén én voltam a koszorús lány^^ mág aprócska csipás melletlen csitri voltam:DDDDD most meg már teljesen együtt élünk, együtt érzünk mindent, és egyformán gondolkodunk, pedig az anyám lehetne^^
és miközben ezt írom olyan kancsal vagyok mint egy nyúl:DDDDD ezt Vera mondta...^^
itt ül mellettem, és juj annyira imádom^^ és várjuk az április 17-ét:) behunyjuk majd a szemünket, átadjuk magun kat a zenének, és csak ketten élünk, csak a miénk lesz a világ, csak mi létezhetünk akkor és abban a pillanatban!!!!SENKI MÁS!!! ez lesz rockmaratonon is^^ együtt megyünk:) nem fogunk bepasizni, csak bulizunk, egy héten át, megállás nélkül^^
de április17 előbb lesz^^ nagyon várjuk^^ mint 2 pisis akik várják a moziban a mesét h elkezdődjön^^
azt a mesét aminek tudják kivülről az egész szövegét, és együtt mondják a filmel^^
mi is ezt fogjuk tenni akkor:) nem teszünk semmit, csak kikapcsolunk és üvöltjük együtt hogy,
ADJ MÉG ÉDES ÁLMOKAT!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése