Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2010. február 26., péntek

Wikiwel^^

0fél12kor kijöttünk suliból...elmentünk blhára befizetni a pótdíjat(bkv), de nem fogadták el, kellett egy másik csekk is hozzá, szal visszamentünk szentendrére. ott találkoztunk Wiki apjával, aki odaadta a csekket meg utiköltséget... aztán visszamentünk blahára...ott megint volt vmi bibi de olyan idegesek vtunk már h az nemigaz. végül rendeztük a dolgokat, és visszamentünk szentendrére. már sötét volt... délután fél6...átmentem Wikiékhez, adott pár cuccot kölcsönbe :) aztán este 8kor indultam el onnan és gyüttem haza :) elég érdekes volt xD DE AZ EGÉSZ NAPOT VÉGIG RÖHÖGÜTÜK:DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése