Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 11., kedd

csukival^^

és igen^^ csuki átjött^^ megismerte a nagyapámat :) telerajzoltuk a kezem lábam midnen fassággal=DDD aztán activityztünk 4en (anyu tomi csuki és én). mint múltkor:DD hát persze h megint mi nyertünk anyuval.DDD ennyi csajok a csÚcson:DDD
megbezéltük h hnap is átjön és akk csinálunk közös képeket is meg minden jó dolgot^^
gumenak kell csinálnom sign-et^^ megigértem neki^^juj 25-én ffodrász hejj^^ de sak vág. a festés megint rám marad xD
hejj és anyum csinál nekem majd műkörmöket is^^ most már diétűzok, és kajak érzem h kisebb vagyok. jó érzés^^ majd suli közben jobban fog menni. most még nem tudok annyira koncentrálni a fogyásra hiszen állandóan veszik nekem az édességeket:DDD meg fagyit itthonra és hát ezek kihagyhatatlanok xD
most bocs ahelyesirásért de nem tok irni rendesen:DDD

ma kuvra jól éreztem magam csukival^^ és igen rájöttem ez volt az én bajom h túl sokat talizunk. kajak jobb érzés úgy talizni h előtte mondjk 2 napig nem láttuk egymást. mert így különlegesebb az érzés ^^ jaj nagyon jó volt ma h itt volt ^^ (L) már úgy vártam h jöjjön. felkeltem. anyuék mondták h jön. mondom oké. és már délruán 1kor mondtam h jaj mikor jön mááár. *.* (L) én kicsi kuttyom(L)majd lesznek hnap közös képek remélhetőleg ésakk majd dobok fel ide h csekkoljátok^^ most legyne elég ennyi^^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése