Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 2., vasárnap

hétvége



kezdődött azzal az egész hétvéém máshogy lett mint ahogy az elvolt tervezve. úgy volt h pénteken este megyek oszival moziba. rebekánál alszom szombaton de előtte levágom barbi haját, vasárnap meg adéllal talizom és utána subscribe zp.

ehhez képest. pénteken ithton baztam a rezet ricsivel,másnap kijött shiki,vele voltam egész nap itthon.aztán mentem este oszival moziba. vasárnapra át tettem a hajvágást, de ez sem jött össze és mot ithton vagyok, várom csukit, és együtt megyünk zp-be, adél lemondta a talit.

na kb ennyi.
tegnap oszival kurva nagy volt xD LURDY-ban voltunk, és mozi elött még hülyültünk egy kis ideig meg beszélgettünk meg stb....ez az elefánton fetrengős kép is akkor készült xD SZAKADTAM
a röhögéstöl mire felmásztam erre a szarra xD
oszival bementünk az állat boltba.
ott VOLT egy papagáj ami elvileg beszélt oszihoz. hozzám bezzeg nem. mondm neki szia.mondom papa.mama.apa.baba.póóóaaaapóóóaaaa:o

nem reaglát csak oldalra forditotta a fejét majd csippant egyet. há mondm ez hülyének néz :o:o kurva száját xDDDD Oszival már ááá nagoyn kész voltam xD

nah megvettük a jegyeket a heripotterre:DDD
kajátlunk a fornettibe és ettem fagyit mekibe.
nah akartam venni ien taccos chipset sajtszósszal. mondják 780. mondom há kösz nem kell xD
vettem 540ért kettönknek egy nagy popcornt azt csö. go be terem. nézzük nézzük a filmet. hözben jönnek az smsek. hivnak telefonon. há mondom ez kész. nézem a filmet. és kb 2ster bealudtam xDDDDD annyira iizgalmas volt xD szerintem ne nézd meg moziba várj amig kijön

dvd-n és töltsd le vagy fasz tudja de ne adj ki érte pénzt xDDDD


OSZIVAL JOBB KÖZÖS képet nem lehet alkotni xDDDD
hajnali 3ig dumáltunk majd lementem a földre szuszókálni.
erre bazdmeg rájött a szófosás. aztán rám is. és kb reggel 5ig fent vtunk. akkor mondtuk h jo lenne aludni is vaLamit .:DDDD
kurva gyorsan bealudtam. xD reggel oszi ment haza ( délután 2kor)xDDDDD jah és most h irom pont most jelentkezett be msnre xDDDD ezt a telepátiát bazz XDXDXD hülye fasz ez az ember de birom a fejét xD <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése