Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 24., hétfő

fegyenccel beszélgetek.aki nem is fegyenc. de mégis fegyenc=DDD


SztяΛpι™üzenete:
*fegyenc DD

Fegyenc üzenete:
*neked is helló:D
SztяΛpι™ üzenete
*jóreggelt inkább:D
*még asse tom holvagyok
*DD
*kedden jössz zp?
*:D
Fegyenc üzenete:
*ja reggelvan
*igaz nállam délbe is az van:D

SztяΛpι™ üzenete:
*csak úgy mint nálam:D
*de nekem már délben anyám fog baszakodni a körmömön h megvalósítsa azt amit én elképzeltem:D

Fegyenc üzenete:
*:D
*heeh
*xd
*milyen zp amúgy?:D

SztяΛpι™ üzenete:
*hát magyar:D
*tudod
*ami a petőfi hidnál van
*:D

Fegyenc üzenete:
*:D
*ja biztos:D
SztяΛpι™ üzenete:
*zöld pardon:D
Fegyenc üzenete:
*xd pesten van az nem:?:D
*én ügyebár nem vagyok pesti:D

SztяΛpι™ üzenete:
*bazdmeg xD

Fegyenc üzenete:
*xd
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*JÓ Tudni xdxd
*:D

Fegyenc üzenete:
*:D mondom reggel hatásaalatt vagyok
SztяΛpι™ üzenete:
*asse tudom mi lesz kedden de elméletileg lemegyek xd

Fegyenc üzenete:
*és akarnád hogy elmennyek?
*vagy mért kérdeztél rá
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*gondoltam teis lejössz:D
*ugyis mindig ott rohadsz xD
Fegyenc üzenete:
*:D
*én?
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*IGEN XD
*:D
*de vhogy mindig a koncert után látlak meg:D
Fegyenc üzenete:
*:D
*hát nemtom:D

SztяΛpι™ üzenete:
*ha gondolod gyere le:D

Fegyenc üzenete:
*am hova valósi vagyok?:D
*mármint xd

SztяΛpι™ üzenete:
*nem tudom
*xD
Fegyenc  üzenete:
*én tom
*xd
*xd
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
na szal hol is lax te?:DDD 

Fegyenc  üzenete:
*:D
*ház mellett
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*csövelsz?:D
*kizártak?

  
Fegyenc  üzenete:
*xd

SztяΛpι™ üzenete:
*xd

Fegyenc üzenete:
*:D ilyen ez a szakma:D

SztяΛpι™ üzenete:
*ejj ejj
*:D

Fegyenc üzenete:
*am tótkomlósi vagyok:D
*békés megyééé:D
*kurva messze :D

SztяΛpι™ üzenete:
*haggyuk már xD
Fegyenc üzenete:
*alias kétszáz km körül
*:D
*mit is haggyunk?
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*ennyire még nincs reggel h elhiggyem:D

Fegyenc üzenete:
*:D
*kom annyi
*nézd +
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*lehet h az val kiirva nked vipre lakhelyként de mi bizonyítja azt h téll ott is lax?
*xd
*:D
*ugysem hiszem el
*szintó 200 km.ert utazott volna h ott legyen este nálad másnap meg haza?
*annak nicsn értelme
*xD

Fegyenc üzenete:
*:D hát neharagudj nem tom miről besz:D sztem te lazán keversz valakivel de nagyon:D:D én tényleg tk-n lakom:D rockerekről vettelek fel azt most úgy beszélgetünk mintha évek óta ismernénk egymást:D bár nem lenne rosz csak nem így van xd

SztяΛpι™ üzenete:
*őőőő

Fegyenc üzenete:
*:D

SztяΛpι™ üzenete:
*te nem a fegyenc vagy?
*:D
*bnöm pasija?
*Oo
Fegyenc üzenete:
*XXXXXXXXD
*DEHOGY
*:D
*:D
*én vagyok én
*tod
*xd
*rockerekről aza ronda eb
*_D:D
*már nem is írsz:D
*hát ezvan:D
SztяΛpι™ üzenete:
*nem tdom
*xd
*bazd d röhögök
*xd
*ááááá
*geciiii xDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése