Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 16., vasárnap

szigeeeeeet

képek itt a szigetről

elindultam gumehoz. ott vtam dunáltunk. elindultunk szigetre me buczy felhívott h tali egy óra múlva. persze kb 2 és fél óra múlva odaért xD Elindultunk.szereztem egy napijegyet, de el volt szakadva. megpróbáltam egy jóra kicserélni de elvették és közölték h nem fogadják el nem kapok újat. aztán elvetődtem vmi rockerekhez.Attila és Gábor jöttek velem szembe h tudnak egy helyet(...)

háromnegyed11kor bent voltunk szigeten^^ eszméletlen nagy boldogság^^ ők leléptek a nagy színpad felé én meg irányt vettem az mtv sátorhoz: DEATHSTARS

koncert előtt összefutottam fábiá ádámmal.megkérdeztem tőle h miét nem áll vlem szóba bodom koncert óta. most sem akarta emondani. otthagytam. a koncertből eltelt fél óra és buczy hívott h talizzunk a főbejáratnál. na mire odáig elkerültem az is volt egy kirándulás xD aztán taliztunk. ő kiment mondta h majd hívjam vgy majd ő hív... vissza mentem deathstarsra. buliztam egy picit, majd mikor vége lett elkezdtem embereket keresni. valami dnbzenét nyomató sátornál kkötöttem. ott találkoztam egy sráccal akit tavaly kísértem el sziget bejáratig. :) aztán vele leültünk^^ elment kaját szerezni de nem tért vissza. leült mellém egy ember. aztán azzal dumáltam, elindultunk megint az mtv sátorhoz... ott leültünk beszégetni. velünk szemben ment a zanzibár -.- ejj "deszép" volt xD kb 2-3 szor lehúztam telóval és buczyt hívtam h merre van és h jöjön az mtv sátorhoz. kissé részeg volt szal nem talált el odáig, szal én mentem ki. aznap már nem mentem vissza szigetre:) ott kint összeszedtük petit és a bringáját majd lindultunk hozzánk.(mert közben megbeszéltük h ők nálam alszanak)pár képet láthatsz majd az utazásról:)



másnap reggel dél felé felébredtünk, lementünk sparba kannsát venni meg kajáát. leültünk a zöld kisdombra itt békáson, ahogy leültünk rögötn 2 redőr megjelent, kiszálltak a kocsiból és igazoltattak xD


aztán mami hivot th anyu üzeni h itt van nálunk csuki és h menjek haza. haza mentem.csuki le volt törve szegénykém =/kb sztem nem tudtam mit kezdeni a helyzettel.nem tudtam kezelni=/ elkészültem majd mentem ismét sziget elé. ugyanis tegnap elhagytam szigeten az övtatyómat.... szóval szoptam. kiértem sziget elé^^


ott peti várt engem. mondta h buczy bent van szigeten. elmentünk auchanba. visszafelé taliztam remete marcival emg nyilassy miklóssal. régen zenélgettünk együtt, meg egy oosztályba jártunk. imádtam őket és még most is^^^nagyon jó volt őket urja látni^^ (L)


később kijött buczy egy alacsony széparcú kiscsajjal.ökörködtünk.franciákkal próbáltunk kommunikálni.mindennel lehúztuk őket, ők meg szivesen adtak :DDD
mikor elindultnk auchanba.buczy összekötözött szikszalaggal (kezemet a lábaimhoz) meg a másik kiscsajt is. vele nem tom mi volt de tudom hogy én egy bevásárló kocsban voltam pörgettek gurítottak toltak lötek nem tudom de sikitoztam és nevettem XD a külföldiek meg ot videóztak meg fotóztak xD ejj ez kész volt:DDD MAGYAR nyelvtörőkre tanitottuk a franciákat xD


aznap is peti meg buci nálam aludt.:DDD hazafelé buczy már nagyon kész volt.(...)hazaértünk, adtam enni nekik majd szundi.reggel felé le is léptek... jó volt kicsit kimozdulni és lazulni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése