Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 17., hétfő

nem értem

sok dolog van amit kezdek nem érteni. csuki egyre furcsább mostanában. pár napot kért gondolkozásként. amit beszélgettem vele abból se sok derült ki, csak az h buczy a baja...d ekonkrétan ő sem tudja hogy mi, csak össze van ő is zavarodva inkább.=/
nem tudom mit kezdjek most magammal...
nem tudok gondolkozni sem. nem tudom mire gondoljak.
nem is akarom törnia fejem semmin igazából...
---------

állandóan az új suli van bennem és az, hogy megtaláljam a helyem.bárki bármit is mondd, nem tudok mit tenni, állandóan erre gondolok.
csak élem a napjaimat. egyik követi a másikat. az után jön egy harmadik, s a 4. addig amig el nem telik egy hét. az életem az amit próbálok alakítani, hogy nekem jobb legyen.
a napok már egybe folynak, lassan elfelejtem mikor mi történt.csak azok maradnak meg amik igazán jó napok voltak.
az itthoni activityzések, a zp bulik, sziget, új emberek... ezek azok amik széppé teszik ezt az évemet.és az, hogy mindent megpróbálok pozitívan felfogni. sokkal több rossz történt ebben az évben mint jó, de ezt az évet ami idáig volt még is jónak titulálom be, mert nekem fontosabbak a jó emlékek mint a rosszak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése