Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 19., szerda

road

taliztam hofferekkel meg buksikámmal^^ aztán talltam tomival.elmentünk örsre tágeszt venni^^ aztán go zphez szobor.onnan bementem zpbe.talltam tesómékkal meg rengeteg spanommal^^ aztán kezdődött a road.party pogo minden kuta fasza volt:DDD lhagytam a kelta keresztemet.(pedig beraktam a mellembe:O xD )
lent vak azok az industrial-osok akikkel lespanoltam szigeten=DDde nem vtak magyarok...
aztán összes haverom eltünk koncert után.annyira fájt a lábam h megmozdulni nem birtam. már koncert után lila volt mindenem...eltünt tesóm, kerestem, nemt aláltam. olyan ideges vtam. aztán összeismerkedtem pár emberrel és azokkal partyztam.majd leléptem.
a buszrol leszállitott az ellenör.sétáltam 10 métert és ugyan arra a buszra felszálltam a végállomáson és sikeresen hazaértem fél4re^^ szal kb igy tömören ennyi volt a tegnapi buli^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése