Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 12., szerda

itthon.


csukival itthon vtunk^^ csináltunk képeket azokból egy kis ízeltőt ottlent láthatsz^^

tesómról is csináltunk egy jópárat, meg csukival közöset, meg csukiról is meg mittomén rengeteg kép készült^^ ma agyfaszt kaptam mert se myvipre se rockerek.hu-ra nem engedte felrakni a képeket.aztán rájöttem h dagi vagyok és e csukit ezzel basztatni.mondta segit megváltozni ha szeretnék, de h szerinte igy is szép vagyok...elmagyaráztam neki, hogy nem egy szép aranyos és kedves jószivü lány akarok lenni a sok közül hanem egy olyna lány ai elmegy a suli folyosóján és megfordulnak utána:jé ez az az érdekes kinézetű szép alakú csaj akinek kifogástalan a tanulmányi átlaga...

ez az én álmom. nicns példaképem.saját magam példaképe vagyok. nem is szeretnék mások példaképe lenni, de ha egyszer netalántán azzá válok igy jártam...egészségükre:)

csukinak ebből elege lett és lelépett msnről...rájöttem h igaza van...irtam neki smst...aztán nem válaszolt rá meg semmi.na mindegy...leht rájöttem h igaza van, de nem tágítok az álmomtól. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése