Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 9., vasárnap

ehh.

igen. csuki kijött. szokásomhoz híven röhögőrcsöt kaptam xD végül nem emntünk el tornacipőt venni =/ vácra sem mentem le mert nem volt kedvem. szintóval nem taliztam. szal semmi sme úgy volt ahogy a terv mondta ez a lényeg xD
nem tom mért de állandóan EZT hallgatom.nem tom mért de nagyon tetszik a szövege:)
meg van még pár szar ilyen árenbí amiket most hallgatok.pl EZT. szal lehet h nyálas de vhogy tetszik mégis :DDD
meg van ilyen régi is amit még 7 évesen hallgttam mindig, EZT.és az új udvarban játszották sokat mikor a játszóházba jártunk még anno :DDD

tegnap hajnalban rájöttem h a füstli virsli sokkal finomabb ha zacskóstul főzöm meg vízben:DD
mai terv h megyek auchan de nem tom annyira nincs kedvem menni sehova =/

mától diétázom és leakarok fogyni 13 kilót. menni fog :) eltelik egy hét és mondta Tomi (bátyám) hogy segít, és lejön velem futni.de fokozatosan, mindig picivel többet, h hozzá szokjon a szrvezetem, és nem kell sprint azt mondta csak kocogás,h ne teheljem meg a szervezetemet.meg nekem van gerincferdülésem meg vmi a lábaimmal is de h mi azt nem tom. hát szarul nyomtak világra xD orfiba járok ien szar kivizsgálásokra-.-


most jelen pillbe EZT hallgatom^^ gecijóóó:DDD
kicsit unatkozom. fél óra és tominak oda kell h adjam a gépet =/ sosincs nyugtom xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése