Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. augusztus 8., szombat

ejj ha

csukival egy hónaposak voltunk tegnap^^
augusztus 7.péntek^^
igen nehezen, hisz volt egy kis össze zörrenés.én elmondtam neki h nem vagyok még belé szerelmes és nem vagyok kész egy komoly kapcsolatra és h úgy érzem még gyerek vagyok.azt hitte dobni akarom...pedig nem, csak őszinte akartam vele lenni.:) azt akarta h telefonon mondjam ki azt h vége de nem mondtam.másnap átjött és megbeszéltük és minden ok^^
itt volt estéig, majd kikísértem árpád hídhoz.onnan én mentem Szentlélekre vissza.volt vmi ingyenes buli ahol a malacka és a tahó léptek fel. buczy volt ott meg a csaja meg buczy mű faterja. azt gondoltam brigi is ott lesz, de nem nagyon láttam sehol =/ hát fel kellett venni ahogy buczy táncol. az valami hihetetlen XDXDott lesz a feljegyzés végén egy videó róla. ő a félmeztelen magas ember aki ősember módjára nyomja xDDD
egyik orr tágítómat neki adtam.amit mind2en fülünkbe használunk xDD régebben megígértem neki h adok egyet csak ugye mivel összevesztünk igy visszamondtam az igéretemet.de nem voltam geci szal neki adtam.örült is neki mit majom a farkának:DDD
aztán kimentünk szentlélek térnek az egyik részébe, ott letelepedtünk a zebra előtt. rengeteg ember volt. mentek bedbicsbe vagy hova a faszba. aztán sok kis discos oda jött hozzám h ismerem e a guns n rosest és mondták h ők is. ejj ha. mondom ezek: pff-.-
oké xD Fetrengtünk egy idig, szórakoztunk a népen. buczyt az úttestről kellett visszarángatni. képes volt kifeküdni az úttestre.- autók jöttek dudáltak ejj...aztán buczy mű faterja bemondta az unalmast és elaludt xD buczy is kifeküdt a fűre, rá a csaja...na mondom jolvan nem zavarok, elindultam a hév megállóba. ez volt 23:42-kor. ott le is tarháltak emberek h piáRa gyűjtenek és adjak aprót. adtam 50et, annyi volt Nálam xD
beszélgettünk majd kiderült h egyiküket ismerem békásról xD aztán odajött egy szöszi srác tüzet kérni.az kicsit értelmesebbnek látszott.az is békási mint kiderült.azzal jöttem haza.kurva nagy forma az ember:DDD elmesélte a fél életét én meg csak így leesett állal figyeltem h aztakurva :
aztán megadta a telefon számát és a nevét h keressem meg myvipen.és valahogy szóba került a sziget... mondta van 6 ott alvós hetijegye. mondtam h vennék ha lenne pénzem.mondta h nem kell, odaadja nekem ingen és ha van akivel elmenjek akk 2-t ad.megbeszéltük h holnap(ma) 3kor bks főtéren tali és odaadja. hát én még most sem hiszem el szal sztem kamu az egész, de hát kitudja azért kimegyek hátha mégis odaadja xDDD mondtam h tőlem a továbbiakban semmit nem várjon el, nem tudok adni sem szolgáltatni hálából semmit. mondta nem is kell.rendes embernek tűnk am. elkísért hazáig:) tényleg aranyos ember.kis alacsony rövid szőke hajú kék szemű borostás:DD
itthon tesómnak segítettem blogot csinálni.ami tulajdonképpen a zenekaruk honlapja.
METAMORPHOSIS
itt megtalálsz midnent amit szeretnél.tudtommal még bejegyzés nincs de majd az is lesz ha tesóm nem lesz lusta :)
NA ez itt a videó buczyról és a táncáról:DDD ő az a félmeztelen aki nagyon kapálódzik OTT ELÖLxD

hát igen és ma reggel arra keltem h buczy felhívott telón h hova a picsába kerültem el tegnap este és mikor tűntem el:DD azért ezt vártam h sms vagy hívás vagy valami hogy legalább lássam h aggódnak vagy h egyáltalán feltűnt e neki h leléptem :)szal most jó érzés h felhívott:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése