Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 31., péntek

mintha eufórikus álapot uralkodna rajtam. mintha nem is én lennék. furcsa érzések. igen. csak kavarognak össze vissza. fellép egy gondolat. követi a másik. elgondolkodtató....

holnap. meleg lesz. nem tudom szervezni a napjaimat. keverem az időt. a napokat.mindent. nem találom a helyem.a bőröm mintha már nem is élne.a lelkem mintha halott lenne.de szívem dobog.van, akiért doboghat. sokmindenkiért. de csak egy-kettőért, úgy, valóban,úgy igazán...

nem is értem.arra vágyom, hogy egyedül legyek kicsit, de mégis jó lenne, ha lenne mellettem valaki. álmodtam magamnak egy nyarat. mikor szabad lehetek.most sem vagyok az. nem érzem. vagyok, aki vagyok. de mégsem vagyok az, aki vagyok. korlátok. igen. vannak. nem is egy. valahol jogos....

én.igen.az vagyok...mondd ki!nem tudom.nem tehetem meg.nem mondhatom el.olvasd.tudni fogod.melletted vagyok.ne félj!!!
tudod.szeretlek.NAGYON szeretlek.de!
van ami hiányzik.nem tudom. egyszerüen nem tudom.nem tudom felfogni h mi lehet az. úgy tünik minden megvan.tűnik. de nem. én érzem.érzem, valami nincs rendjén.félek.ha tehetném menekülnék.a világ elől.nem előled.hisz szeretlek. az egyedüllét sokszor megold sokmindent. egyelőre ezt nem tehetem meg. ezért vannak dolgok.amik veszélyesek számomra. de segítenek kikapcsolni. mikor rengetegen körül vesznek,akkor vagyok igazán egyedül. te ezt nem értheted.senki sem értheti.
rengeteg a problémád.segiteni akarok.hagyd!!!
ha nem hagyod,nem tudok segiteni.nekem is vannak problémáim.rengeteg.nem hagyom.és nem is akarom, hogy bárki is segitsen.nekem ezt egyedül kell megoldanom.aki segíthetett volna, már nincs nekem.lehetne...de már nincs. és nem. nem egy ex. nem. egy barát. aki nagyon hiányzik.
pusztulat.sírnék.nem teszem.erősnek kell lennem.nem akarok többé sírni. nem akarok mély érzelmeket soha többet.senki iránt.nem akarok csalódni. tudom, hogy egyszer minden véget ér.nekem ne mondja senki, hogy nem. hazugság!nem.nem.nem akarok senkihez olyan szinten kötődni, hogy késöbb fájdalmam származzon belőle.nem.kész.nem tehetem.akkor megjártam.elég volt. elég volt nekem ez a pár év.tönkretettek.van, aki szeret.van aki becsül.sokan.de nem.mégsem.nem vagyok az, akinek látszom.nem akarok senkinek látszani.nem akarok semmilyen lenni.olyan akarok lenni amilyen belül vagyok.lehetetlen. talán sosem lehetek az aki vagyok.rettentő trauma.egy élet törik szét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése