Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 27., hétfő

hát boráros meg vác meg dunakeszi meg home

Taliztam csukival margihídon. szegénykém már 2-re odament de fél3kor talltunk, így volt megbeszélve...rövid távú memória xD
aztán mentünk borárosra. ott elég sokat kellett várnunk de végül megjött ákoskám varacskosomott meg valami haverja...:D jól megölelgettem ákoskámat meg mittomén és bementünk mekibe.^^ ott felváltotta az 5000ret meg kajált is (adtam nki ilyen kupont)abból ákoskám vissza adta a 2500at. azt félre is raktam mert azt továbbítanom kell.vett nekem ilyen állati zsíros fagyit xDDDD 100 FT-OS MEKI GAZDASÁGOS :DD sültkrumplival ettem meg salátával:DDD csuki is vett egy ilyen jegeskávét.nem izlett neki túlzottan. a kávét leitta és rám maradt a jég meg a fagyi a tetején meg még vot az alján egy kevés kávé ^^ a jegek kissé fagyisan ákos colájában landolt xDDDD
aztán onnan mentünk dunapart. ott poshadtunk eg ideig majd zpbe bemetünk. ott van egy ilyen automata gé amiből tárgyakat lehet venni. össze vissza nyomkodtuk ákskámmal és kiadott egyblkkot ezzel a felirattal:már 3 napos terhességet kimutat a beágyazódást kövtően!Gyors, pontos, megbízható eredmény.
Hát szakadtam xDDDD mondom ez miageciiiii?:D XDXD

majd kimentünk és leültünk a szobrokhoz. ottkészült ez a pár csodálatos kép:DDD


csukitól nem kaptam engedélyt arra hogy olyan képet rakjak fel róla amin azonosítható a feje xD szóval amin nincs fej és fuck felé mutat az lenni Ő :DDDD

sok fasság után áksék leléptek mi meg csukival mentünk nyugatiba... na ő is lelépett én meg ott maradtam pár spannal. elakartam menni zp-be de a zöldkártyát helyettesítő papírom itthon maradt szóval fogtam magam és lementem vácra^^ tlefonáltam egyet amjd közölték hogy menek dunakeszi gyártelepre a lépcsős kocsmába. na jólvan, mire oda keveredtem az ksz katasztrófa volt XDXD

(nem akarom részletezni:$ xD ) ott talltam baluval^^ meg vlt ott pár haverja. az egyik kész zenei lexikon,mindent tud, mindent ismer, de én megfogtam:DDDDD tudtam olyat mutatni amit nem ismer. kb 3-4 et iss xD éhesek lettünk na mondom jó elhúzunk a pékségbe baluval és veszünk kaját, én állom( kemény 280 ft xD )EGY SAJTOS rúúd 70 ft azt cső:D jó az mondtuk... de elmentünk baluval és igy áá. zárva volt.vettünk egy gyros-t. mondtma megesszük 4en. kijöttüünk Balu megszólal: van egy geci gondolatom.

mondom nekem is van. mondja balu együk meg ketten xD MONDM ÉN IS ERRE GONDOLTAM XDXDXDXD na jól befaltuk kézzel lábbal mert evőezköz nem volt ( jah gyros tálat ettünk). vissza mentünk és habiztunk h nem volt kaja. na mindegy xD balunak adtam 200 mennyi aprót h tudjon fröccsözni :DDD majd kikisértek a vonat állomásra 10kor^^ onnan tipli nyugati:DD

felszálltam 4/6 ra onna hév és hazagyalogoltam. hazaértem éjfél előtt valamikor xD ANYUM MEGLEPŐDÖTT: MÁR AZT HITTME NEM JÖSZ HAZA !

HIHI^^ aztán itthon gondolkodtam. neteztem. msneztem Mintivel.

KB NEM tudta ki vagyok, de végülis jót dumáltunk^^ vmi kis téri punk gyerek( ez van neki kiírva) de nagyon birom^^ már amennyit beszélgettünk:DD

elmentem alukálni hát reggel kb netmom mikor ébreedtem fel de elég furcsát álmodtam :o:o ilyen koncertes exekes bankáros szaladós vonatos izéé ..

na mindegy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése