Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 19., vasárnap

agyfasz


csukim mondta h menjek fel msnre ha hazaértem. tesóm volt a gépen. vártam egy órát kb a gépre. de csuki mondta h reggelig fent lesz msnen. mondom jo felmegyek nincs fent. irtam neki sms. nem reagált.aztán hivom. csörög csörög majd kinyomja... hivom mégegyszer megint kinyomja... irok neki sms h miagecivan erre sem jön válasz. hivom mégegyszer és már kivan kapcsolva-.- miafasz lehet vele??, remélem nem esett semmi baja*.*
vagy lehet h megutált a zp-ben történtek miatt.lehet h már nem szeret??? jajistenem nem akaorm őt elvesziteni :'(:'(:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése