Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 15., szerda

veszprém

veszprémben jártam. találkoztam jasonnel népligetnél. odafelé bealudtam a buszon, kb aludtam másfél órát.aztán leszálltunk meglestük az utcazenéket, körbejártunk szinte mindent. jason egész nap nem aakrt emgszólalni. kicsit kivoltam már-.- talltam bnömékkel, és ők feldobták a kedvemet^^ eljött az este, elmentünk beki vmi bnöjéhez. persze h ot thagytam az övtáskámat.-.- visszamásztunk a hegyre. onnan jasonnel a buszmegállóba mentünk. ott lefeküdtem a földre, málha a fejem alá és szunya. xD szunditottam 15 percet. aztán megérkeztünk jasonékhez.ut közben bocsánatot kért a mai napért h ien kussba volt. hát mondtma h van miért bocsánatot kérni....
hnap megyek haza. nicns kedvem ittmaradni =/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése