Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 17., péntek

egy hét (L)

a boldogság jele ez h keveset ülök a net előtt, hiszen mindig van hol lennem^^ találkoztam ma én kis szerelmemmel^^ ma tunk egy hetesek:DDD kimentünk magit szigetre, rohadtunk egyet xD
pancsoltunk egy kútnál a hideg vízben, integettünk a rendőröknek, röhögő görcsöt kaptam a fűben meg ilyesmik xD aztán mentünk árpádhidhoz kajálni, onnan újpestre Ricsiékhez.
ottis kurva jó volt^^ sok emebt megismertem még és beszélgettünk az élet nagy dolgairól...
Csukim elkísért visszafelé valameddig. juj nagyon jól éreztem magam vele és egyre szerelmesebb vagyok:$$$$ (L) még sosem volt velem ilyen:$
szeretem. tényleg *.* (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése