Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 14., kedd

ehh Balázzsal egyszer taliztam egy kocsmában dunakeszin.
forma xD


 SztяΛpι™ üzenete:            
*::
*bepisiltél?---
*xd
amcuk üzenete:
*nem:D

Szt яΛpι™  üzenete:
*juj akkor még van esélyem odaérni
*xD
*pisilj már be xD

amcuk üzenete:
*szertenéd?*.* 

 SztяΛpι™ üzenete:
*nagyon OO
*képet is akarok róla OO
*csak nekem xx
*vizesnaci xD
*VAGYIS
*PISIS NACI
*:D

amcuk üzenete:
*:D:D
*na majd bepislek késöbb :DD

SztяΛpι™ üzenete:
*ha kibirod addig xD

Balu de birom a fejedet xD
NA A MÁSIK FELE XD
SztяΛpι™ üzenete:**mérvagyrejtve?:-O
gambit07@freemail.hu üzenete:*mert keresnek*pszt!
SztяΛpι™ üzenete:*jolvan*kik keresnek?:D*najo*nincs Hozzá közöm*:D
gambit07@freemail.hu üzenete:*a maffi*mert loptam a botjukbol
SztяΛpι™ üzenete:*azigen*te*hülye*vagy xD*MÉR TLOPTÁL?O*:-O
gambit07@freemail.hu üzenete:*mert fogtunk egy liter tejben hogy nem merek lopni*de nyertem*most iszom*:P
SztяΛpι üzenete:*haggyuk már*xD*NEM HISZEM EL*:D
gambit07@freemail.hu üzenete:*:-O*mért nem
SztяΛpι™ üzenete:*nem hiszem el*előbb is átvertél:-O(...rész kimarad...xD)gambit07@freemail.hu üzenete:*akkor szerinted mért vagyok rejtve?
SztяΛpι™ üzenete:*mert*nem tudom*xD
gambit07@freemail.hu üzenete:*ez az egytelen normális magyarázat
SztяΛpι™üzenete:*DE TEJBEN?*micsoda hülyeség*xD
gambit07@freemail.hu üzenete:*szertem a tejet
SztяΛpι™ üzenete:*vegyél inkább egy tehenet*abbol elgalább igazi tej jön*:D
gambit07@freemail.hu üzenete:*nem veszek*etetni kell
SztяΛpι™ üzenete:*téged meg tejjel ellátni*xD*VEGYÉL CICIT Xd*xD
gambit07@freemail.hu üzenete:*XD:P:P
SztяΛpι™ üzenete:*abba is van tej*már amelyikben xD
gambit07@freemail.hu üzenete:*agy egyet neked ugyis 2 van:D
SztяΛpι™ üzenete:*nekem nincs tejem xd*:D
gambit07@freemail.hu üzenete:*az nem baj*XD
SztяΛpι™ üzenete:*jó melyik kell?:D*a jobb vgy a bal?:D*najo
gambit07@freemail.hu üzenete:*hát...
SztяΛpι™ üzenete:*nem pilitizálunk*xD*POLITIZÁLUNK*
gambit07@freemail.hu üzenete:*nme tom*:D*akor mind2:D*ugfy az igazságos
SztяΛpι™ üzenete:*és mellnélküli leszek?:D*cserébe kérem a fogaidat:D*tiéid szebbek mint az enyém*xD
gambit07@freemail.hu üzenete:*jajj anyi problémád van
SztяΛpι™üzenete:*CSINÁLOK BELŐLE PROTKÓT XDD
gambit07@freemail.hu üzenete:*:D xD


ENNYIT RÓLUNK XDXD
              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése