Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 9., csütörtök

hát én nem is tudom konkrétan....

annyira rég nem írtam. eltelt egy hét...
hétfőn sóskát készitettem xD fhu nagyprogram. aztán itthon döglöttem.
kedden elindultam h veszek egy nadrágot. kb a fél boltot felpróbáltam, végül vettem egy melltartót és egy övet xD meg anyumnak vettem egy fehérneműszettet ien fekete cekcis csipkés izét xD aznap kovács ádámnál aludtam. hát ez már megint össze akar velem jönni.... vagy még mindig???? el sem hiszem. hát természetesen nemet mondtam. aztán felhozta a nyílt kapcsolat lehetőségét, arra is nemet mondtam, s mikor másnap elindultam tőle egyből jött az sms hogy idézem:
a rendes kapcs vagy a nyitott gondold át!
nézem jolvan. egyik sem xD

ezt a napomat jól megkeverték.úgy volt h megyek ki nyugatiba.irt cintim h nem tud kijönni. na jolvan mondom akkor elmegyek flórián tértől a média márktba venni fülhallgatót onnan meg felszállok a buszra és hazamegyek. közben felhívot tunokatesóm akit 2 éve nem láttam hogy itt van fent pesten és h nálunk van és h mikor érek haza. jó akkor mondom nem megyek vásárolni, egyből hazamegyek. erre cintiám felhívott h mégis ki tud jönni nyugatiba és h találkozzunk.
kivoltam mint a picsa-.- na fogtam magam kimentem nyugatiba ott marhultam egyet cintimmel meg köszöntem a többieknek, lacit megajándékoztam egy fém tágitóval, vettem egy málhát aztán jöttem is haza. csenge(uncsietsóm) hivása óta eltelt 2 és fél óra. végre itthon.
beszélgettünk, elmentünk boltba, neteztünk stb xD
szerda. egész nap itthon ültem.de több mint a fél napot átaludtam mert kb 1 hete minden nap akor fekszem le mikor felkel a nap. most lefeküdtem este fél10kor és egyszerüen bealudtam.hát vmikor hajnali fél2kor felkeltem anyum horkolására. nem bírtam elviselni így átjöttem a szobámba, csak féltem h csenguszt felébresztem. na néztem ki az ablakon, csináltam a földön helyet magamnak.így sem tudtam már elaludni, több mint egy óráig küszködtem magammal.-.- aztán kimentem a laptopért. és most itt ülök és ezt írom, közben ricsivel beszélgetek prodigy-t hallgatok és rengeteg minden jár a fejemben...

ki kéne békülni fábián ádámmal, de nem látok rá esélyt.
ugyan ez holdosi ádámmal...
kovás ádámot ki kéne ábránditani magamból...
megkéne tudni csuki jobban van e.
tallni kéne igy:csuki ricsi én és menni marhulni...
mi lehet buczyval(pasim... elvileg...)
marcit mikor látom, mikor adja vissza a pulcsim és az övemet...
milyen lesz az uj osztályom az uj sulimban.
vajon fog e ugy köszönteni ott engem vki ugy mint művész pettermann úr:csáá sztrapim>ölelés<
gumenak milyen lehet az új kék haja.és mi az cap.idézem:jöjjön el velem shopba capet venni. Oo?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése