Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 21., kedd

hát ez a nap is megtörtént

csak részletekben mesélek:
reggel batthiány tér tal ricsi
vele kimentem moszkva tér
vele kimentem árpád híd metrohoz
ott tal bob meg csuki
csuki ricsi én ott maradtunk picit beszélgetni
csuki elment talltunk ricsi én gumeval szentléleken
onan westend pisi meg speed
aztán go nyugati gengelés
onnan mentem zp
tarháltam bementem
véletlen lejöttek mutterék is
aztán jött span (csombi)
margithidig elkisért minket^^
és itthon vagyok. és pont negyed1kor olvastam azt amit irt nekem csuki. ami itt van lent:$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése